Wakacyjny TAG książkowy



Piękna pogoda u mnie za oknem, u Was też? Tak sobie siedziałam i natchnęło mnie na wakacyjne klimaty. Pomyślałam, że wszyscy robią TAGI, zrobię i ja. Tak więc zapraszam na wakacyjny TAG książkowy:) Króciutki, bo i kiedy przy takiej aurze się rozpisywać? :)

1. 31 sierpnia 
Książka, która skończyła się według ciebie za szybko.
Kryminały Chmielewskiej mogłyby być dłuższe, dłużej bym miała radochę przy czytaniu:)

 2.Plażing
Bohater - ciacho.
Podeprę się filmową ekranizacją - Bohun z Ogniem i mieczem :D

3. Pacha Janusza w komunikacji miejskiej
Co Cię odstrasza w książce?
Kiedy autor naprawdę DOKŁADNIE opisuję rozkład zwłok, czerwie, tego typu rzeczy.

4. Budka z lodami
Książka, którą spotykasz na każdym kroku.
Niezmiennie Grey, odniesienia, porównania i tak dalej.

5. Upał
Gorąca okładka.
Uwikłani. Pokusa - Laurelin Paige

6. A może by tak rzucić wszystko...
Jaki tytuł mógłby nosić Twój tegoroczny urlop?
Przeminęło z wiatrem - też mi przeminie. Siedzę w pracy całe wakacje. Z wydłużonymi godzinami :P

7. Grill
Książka, do której możesz wracać co tydzień.
Często wracam po kilka razy do książek Nory Roberts. 

Nominuję
Olgę Majerską
Książkową czarno białą em
Mea Culpa



Komentarze

  1. O tak, książki Chmielewskiej mogłyby być dłuższe! Na szczęście napisała ich dużo, więc jest w czym wybierać. "Pachę Janusza" często się w kryminałach spotyka ;-), niektórzy autorzy lubują się w dokładnych opisach przeróżnych okropieństw. W sumie nie wiem, czemu to ma służyć, bo zamiast strachu, budzi raczej niesmak.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozkład zwłok, o matko, mnie też to przeraża.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja lubię te czerwie i rozkłady. Dlatego uwielbiam np. "Chemię śmierci" albo "Umarli mają głos".

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi się podoba jak rozkład zwłok jest dobrze opisany :D Ha, takie moje zboczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy tag! Z wymienionych książek nie czytałam nic,ale napewno na pytanie,którą książkę mogłabym czytać co tydzień,dałabym zdecydowanie którąś część Harry'ego Pottera. :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://olalive-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ujeee :) dziękuję za nominację :* a mnie rozkład zwłok absolutnie nie przeszkadza :) uwielbiam czytać takie czerwono-brudne-maziste-lepkie powieści :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie zgadzam się z odpowiedzią dotyczącą powieści Agathy Christie! Takimi lekturami mogłabym delektować się dłużej :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam lubię czytać o obrzydliwych rzeczach ;p Ciekawy tag ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo, tego tagu jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pacha Janusza... no nie mogę! ;)
    Do książek Nory Roberts również często wracam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ostatnio totalnie nie mam czasu na książki, no chyba że taki do pracy licencjackiej... Raczej siedzę w blogach.
    Nora Roberts jakoś do mnie nie przemówiła. Nie mogłam odnaleźć się w jej książkach i w końcu odpuściłam. Mam z nią taki sam problem co ze Sparksem.

    OdpowiedzUsuń
  12. O, dziękuję za nominację ;) Mnie zupełnie nie przeszkadzają flaki, czerwie i inne takie. Oczywiście, gdy ma to jakieś zastosowanie w fabule. Jeśli ktoś wrzucił "pachę Janusza" ot tak, bo miał ochotę, to zupełnie inna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz czytam taki tag:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi tam Grey jakoś nie rzuca sie w oczy... w sumie nawet mam post o tej historii w zaplanowanych, ale ciii.
    Meh, mnie chyba opis trupów już nie potrafi odrzucić. Nadmiar wulgarności boli, ale rozkład jest spoko ;P
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fakt, Chmielewska bardzo fajnie pisze ;).

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się co do Greya, wszędzie jest ta książka, każdy o niej mówi i jest o niej ogółem głośno :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie nie wracam do książek Roberts, nigdy :D

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja co tydzień mogę wracać do twórczości F.Dostojewskiego :) Kocham go wręcz i w jego powieściach znajdę zawsze coś nowego,coś na co wcześniej nie zwróciłam uwagi i to w tym wszystkim podoba mi się najbardziej :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  19. Budka z lodami najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj, współczuję, że spędzisz wakacje w pracy, ale głowa do góry, na pewno nie będzie tak źle i nie przeminie z wiatrem :D

    Pozdrawiam cieplutko, bookworm z http://ksiazkowoholizm.blogspot.com/ :>

    OdpowiedzUsuń
  21. Co do nr 4 - ostatnio miałyśmy z dziewczynami taki atak głupawki przez tę książkę. Sytuacja taka: idziemy na przystanek, a tam przystojny chłopak i jeszcze książkę czyta :). Patrzymy z bliska, a ten nasz "intelektualista" akurat Grey'a tak z wypiekami na twarzy pochłania :D. Poziom gimnazjum...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozostaje mieć nadzieję, że czytal dla beki;))

      Usuń
  22. Nie wiedziałam, że Żebrowski grał w Ogniem i Mieczem, ale muszę powiedzieć, że jest to jeden z moich ulubionych polskich aktorów! Ja nie cierpię gdy autor opisuje przebieg operacji. Wiem, że jestem jakaś dziwna, ale nie przeraża mnie opis wypływającej krwi, a opis rozcinanej skóry.
    Pozdrawiam cieplutko, Lunatyczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zebrowski grał Skrzetuskiego, ja miałam na myśli Aleksandra Domogarowa ;)
      Operacje mnie nie ruszają, mogą sobie grzebać do woli;))

      Usuń
  23. Wow!!! Prawie tak samo bym odpowiadała :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale ciekawy Tag ;) a Grey - faktycznie, gdzie się nie spojrzy :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak samo odpowiedziałabym o książce spotykanej na każdym kroku :) Grey jest wszędzie. A i co do gorącej okładki "Uwikłanych" bym się zgodziła :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz, który w żadnym stopniu nie nawiązuje do treści posta, nie przechodzi przez moderację. Zero tolerancji dla spamu.

Komentarze na temat są bardzo mile widziane. Konstruktywna krytyka również :)

Popularne posty z tego bloga

7 błędów, które popełniłam w ciągu dwóch lat prowadzenia bloga książkowego

Mario Puzo - Ojciec chrzestny [recenzja]

Truchlałam w środku. Luke Dittrich - Eksperyment [recenzja przedpremierowa]

Obserwatorzy