Konkurs literacki "Dopóki życie trwa"

Konkurs dla wszystkich, którzy prowadzą dzienniki i dla tych, którzy chcieliby zacząć;) 

Wydawnictwo Albatros wraz z magazynem TeleTydzień i Księgarnia Świat Książki organizuje bardzo atrakcyjny konkurs. Żeby wziąć w nim udział wystarczy dziennik o dowolnej tematyce, którego objętość będzie nie mniejsza niż 3, a nie wieksza niż 6 stron A4.  Wasz dziennik powinien być inspirowany książką Hendrika Groena "Dopóki życie trwa" - odsyłam zainteresowanych do poprzedniego posta na blogu. 

Jest o co walczyć:
Nagroda główna to czytnik e-booków i publikacja fragmentu dziennika na łamach magazynu TeleTydzień,

trzy wyróżnienia otrzymają pakiet pięciu książek z aktualnej oferty wydawnictwa Albatros.

Zgłaszać można się do 31 grudnia 2016 roku mailem do wydawnictwa jak również w Księgarniach Świata Książki. 

Po więcej informacji kliknijcie tutaj.

Zainteresowani?

Komentarze

  1. Może się skuszę ;) zobaczymy :D
    W każdym razie nagrody są bardzo atrakcyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O proszę, jaki ciekawy pomysł na konkurs. Może spróbuję swoich sił :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może by się tak skusić i spróbować? Tylko się obawiam, że ja nie za dobrze piszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobry pomysł na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny konkurs z rewelacyjnymi nagrodami. Naprawdę sama zastanawiam się nad wzięciem udziału. Może uda mi się znaleźć czas i coś kreatywnego stworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trudny ten konkurs, nie wiem, czy wezmę udział...

    OdpowiedzUsuń
  7. Trudny konkurs, ale nagrody fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzienniki to nie dla mnie, ale konkurs bardzo ciekawy. :D Mi przypomniał o tym, jak bardzo chcę wrócić do pisania, a się nie mogę przybrać do tego powrotu, bo licencjat chyba wyssał ze mnie całą wenę. ;/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz, który w żadnym stopniu nie nawiązuje do treści posta, nie przechodzi przez moderację. Zero tolerancji dla spamu.

Komentarze na temat są bardzo mile widziane. Konstruktywna krytyka również :)

Popularne posty z tego bloga

7 błędów, które popełniłam w ciągu dwóch lat prowadzenia bloga książkowego

Mario Puzo - Ojciec chrzestny [recenzja]

Truchlałam w środku. Luke Dittrich - Eksperyment [recenzja przedpremierowa]

Obserwatorzy